Wednesday, 30 May 2012

♡Jatuh Cinta Dengan Harimau Bintang??♡

 Ohh my..x taw knapa skrg aku sgt dok gila kt fashion leopard 2..alaa..yg harimau bintang 2..dulu mula2 keluar fashion binatang harimau 2 xdak plak aku amek taw..lalu nmpak ja bnda2 binatang 2,bukan kata nk jeling tengok pun x mau..kwn2 dk gila dah fesyen 2.. aku plak..dlm aty aku  dok kata"kesah plak aku??" haha..dsebabkan pengaruh kwn2 dok pakai leopard 2,bdk2 fb dok ltak gmba bju 2,tdung 2,kasut 2,smpaikan dlm unisel aku nie pun dok tgah fashion 2 btkan aku jd mcm nk gila! haha..keluar dgn kwn2 aku ary 2,tba2 ada niat nk tgok leopard2 nie..ouhh tidakkk! dah terpikat!!! patutla pun! slama nie aku x perasan yg fashion leopard 2 ada seni dia yg trsendiri..yg aku bleh aku ckp corak dia trsngatlah AWESOME..dan untk pengetahuan aku dh pun beli satu cardigan corak leopard..terpengaruh akhirnya! muahahahahaha

Selendang
            
Cardigan
Singlet
                                                                                                            
Dress
Bag
Kasut  





 Taw kenapa aku letak gamba2 kt ats?bkn nk promote atau nk jual kt org tapi aku nk beli! hahaha..serious..gila x aku?nmpak sgt aku gila dh dgn fashion leopard..ohh..tolong aku..dah angauuuu dgn harimau bintang..kau punya pasal lah buat aku jadi gila mcm nie..msti awak punya kulit dh bnyk terkoyak dan habis kan?haha..apa2 pown thank u..kulit awk mmg cntik..iloveyou! muahh muahhh :* hahahaha

p/s:aku akan pastikan nanti aku kuar shopping aku nak handbag,slendang dgn kasut! 



Tuesday, 29 May 2012

♡Shaheizy Sam ft Yana Samsudin - Begini Caranya♡



Sangatlah suka lagu nie..sooo sweettttt...ngee...like2! nak jadi mcm dia juga..nyanyi2 kt taman..wee~b..bby bg lagu nie kt b taw! wajib dengar! baii...iloveyou :*