Friday 1 June 2012

♡Rinduuu Cita Nie!♡


Rindu gila cita nie! huwaaa..mcm nk jerit kuat2! haha..smalam saja2 bukak youtube..tba2 teringat cita rosalinda yg dlu2 famous kt tv3..aku jumpa ada cita dya dri first smpai abes..aku pun tgok blek..sumpah rindu gila! Rosalinda tersangatlah cantik..Ingat lagi tyme 2 aku darjah 5 n cita nie abes tyme aku drjah 6..x penah tinggal cita nie..haha..punya syok dgn rosalinda..hero dia hensem..Fernando Jose! haa ingt lg 2! pi skolah x dak cita laen..dok gosip cita nie dgn kwn..tyme ending pling syok..heboh 1 skolah cita..keh3..cita nie cita pling terbaik aku penah tgok..xpenah jemu n jalan cita best..x merepek2 n x merapu mcm cita indon..haha..

p/s:pecaya x kuar ja cita nie aku trus bleh hafal lirik dya mula smpai abes!tp mkna lagu 2 aku pun x taw! hahahaha

No comments:

Post a Comment